het Theater Festival

Wat had het publiek op te biechten over de voorstellingen?

do 19 sep 2019

Opnieuw van de partij tijdens het TheaterFestival: de Biechtstoel van De Zendelingen. Na de voorstellingen in Vooruit en Minard kan het publiek komen biechten wat het heeft ervaren tijdens het stuk. Beluister en bekijk hier hun reacties!

 

Volgen onze biechters ook hun lusten zoals Don Caravaggio? Hoe ziet het web aan intriges eruit in deze barokke voorstelling van Charli Chung? En wat vertelt het over de decadente kunstenaarsmoraal en Tindergeneratie? Ontdek het in deze laatste Biechtstoel van op Het TheaterFestival!

 

Van ’te naakt en te wild’ tot ‘de beste fABULEUS-voorstelling ooit’: uiteenlopende meningen in De Biechtstoel over Paradise Now van Michiel Vandevelde.

 

‘Je kan precies in zijn hersenen graven’, aldus het publiek in De Biechtstoel over AREN van Toneelhuis, over collectioneren en over wie zij denken dat Benjamin Verdonck is op basis van zijn podiumpersona.

 

‘Ik had zoiets van: draai elkaar toch eens goed binnen!’ Enthousiaste en opbouwende kritiek in De Biechtstoel over Studio Shehrazade van Haider Al Timimi en Gorges Ocloo, ARSENAAL/LAZARUS en Kloppend Hert.

 

‘Ik ken niets van rap of hiphop, maar ik zat er helemaal in en vond het ongelooflijk straf.’ Hoor hier de toeschouwers op het Theaterfestival over 8.2 van Radouan Mriziga, hetpaleis, fABULEUS en Moussem Nomadisch Kunstencentrum!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Tags: ,